POSLOVNA APLIKACIJA

Optimizacija poslovnih procesov. Uporabniku prijazna mobilna aplikacija za hitro in učinkovito komunikacijo zaposlenih in delo s strankami.

MOBILE APP

iOS APP

NATIVE

POSLOVNA APLIKACIJA

Otimizacija poslovnih procesov. Uporabniku prijazna mobilna aplikacija za hitro in učinkovito komunikacijo zaposlenih in delo s strankami.

MOBILE APP

iOS APP

NATIVE

Dever mobile business App

NAROČNIK

M Sora d.d.

Vodilni proizvajalec oken v Sloveniji, ki v skladu z digitalno in trajnostno strategijo digitalizira ključne poslovne procese.

Mobile business App

Izziv

Izboljšanje učinkovitosti procesov, vzpostaviti takojšen prenos podatkov na daljavo in zmanjšanje količine elektronske pošte, klicev, administracije ter porabe papirja.

Področje

Interni procesi: meritve, montaža in reklamacije.

Cilji

Nadzor nad ključnimi poslovnimi procesi in popolnoma elektronski način komunikacije s sodelavci in strankami. Uporabniku prijazna mobilna aplikacija za iOS uporabnike.

REŠITEV

Poslovna aplikacija

Upravitelj na daljavo. Rešitev je razvita na podlagi poglobljene raziskave in realnega poslovnega izziva. Rezultat je izboljšana učinkovitost, takojšnja izmenjava in vpogled v podatke, manj e-mailov, klicev in papirja.

#1

Spletni obrazci, digitalni podpisi in avtomatizacija e-pošte. Samodejna komunikacija s strankami.

#2

Samodejno arhiviranje zaključenih opravil.

#3

Vse informacije o primeru "na licu mesta" – izmere, tloris, fotografije, želje strank…

#4

Visoka učinkovitost, ki temelji na uporabniku prijazni uporabniški izkušnji.

#5

Potrjevanje v realnem času, ki zmanjša možnost napak.

#6

Posodobitve v realnem času v sistemu, ki omogoča spremembe v glavni bazi podatkov.

#7

Različni uporabniki s posebnimi uporabniškimi pravicami (vlogami) pod eno krovno aplikacijo.

M Sora user interface

#tehnologija

Podatki kažejo, da uporaba obogatene resničnosti v maloprodaji poveča prodajo.
72% kupcev je zaradi AR kupilo izdelke, ki jih niso nameravali kupiti.

REZULTATI

Učinkovita aplikacija

Izboljšanje hitrosti odziva v procesu meritev ter zahtev in reklamacij strank. Namesto 2-3 dni je izmenjava podatkov takojšnja.

Povečanje števila pravočasnih dobav za

7%.

Zmanjšanje števila reklamacij zaradi napak v komunikaciji med zaposlenimi za

10%.

Zmanjšanje porabe papirja v procesu meritev in montaž za

100%

Zmanjšanje števila nepopolnih dobav za

30%.

ANALITIKA

Dever rešitev

Spoznajte interne procese, spremljajte trende in izboljšajte učinkovitost zaposlenih. Razmišljate o mobilnih orodjih po meri za mesečno analitiko in poročanje?

Dever analyticts insights

NASLEDNJI PROJEKT